Alla inlägg under februari 2010

Av Jua - 22 februari 2010 17:04

...but breakfast was nothing special (bara min mor som kommer fatta detta, om hon har bra minne dvs).


Anyway, jag har inte bloggat på hundra år, har dock skrivit ett par inlägg för ett bra tag sedan som jag lagt in på två något sånär korrekta datum. Det är svårt att skriva när man inte gjort det på ett tag, när man väl börjar bara rinner orden ur en men nu är jag ovan. Det känns dessutom som att man måste skriva extra mycket för att kompensera.


För en vecka sedan var jag sjukt låg, var hemma jättemycket och så, men nu börjar det bli bättre. Detta verkar vara något som återkommer vid ganska precis samma tid varje år. Denna  gång blev perioden betydligt kortare, dels för att jag inte drack och dels för att jag har någon som håller mig uppe.<3


I morgon ska jag på Mittuniversitetet i Härnösand för första gången, ska läsa 7,5 högskolepoäng om kulturerna i Storbrittanien och USA. Kommer förhoppningsvis bli intressant och lärorikt. Och för en gångs jävla skull är jag glad att jag bor i Härnösand. Efter Miun ska jag till skolan, men inte för att gå på lektion, nej nej, jag är en big shot och ska vara med fyra andra tjejer och bli intervjuad av ST inför 8 mars. 8 mars, ett datum som jag skäms för att säga att jag helt hade glömt bort. Men det har faktiskt varit mycket senaste tiden, har saker som min framtid, mina betyg och mitt mående att fundera på.


Pallar inte skriva mer nu, ska väl läsa religion eller brittisk kultur eller något annat pretentiöst (men intressant).

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards