Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Precis som rockbrudarna i filmen gör

Av Jua - 20 mars 2011 17:53

Var på två-dagars-fest i helgen, det var helt awesome. Fan vilket bra beslut att flytta hit! Det finns så jävla många sköna människor här. Spelade trummor för första gången på mycket länge. På återseende, Verkligheten.


Var på arbetsintervju i torsdags, hoppas verkligen att de ringer imorgon... Kan fan inte lägga av att tänka på det heller. Annars har jag ju en annan intervju imorgon också. Är så jävla rädd att försova mig bara, min dygnsrytm är lite fuckad just nu alltså.


Jag hälsar sommaren välkommen nu, det är dags. Och min norrländska dialekt, som försvann helt första veckan, är på väg tillbaka, det hörs tydligt. Ång'manland, fuck yeah!Nu blir det Kafé Zeppelin med Adam och någon tjej från Östersund, glo film och sådär.


Åh, Ike ringde igår, det var så jävla nice. Ciao!

 
 
Ingen bild

Larsa

30 mars 2011 07:36

Sprang på denna sida av en slump... lycka till med jobbet, hoppas du står på dig under ev. löneförhandling. Sverige är skit atm när det gäller arbetsvillkor. kul läsning btw. nä surfar vidare till ams har gött

Jua

15 april 2011 10:05

Tack du! Tror inte ens att man har löneförhandlingar på ett sådant här ställe - jag har ju redan skrivit ett avtal med mitt blod som innebär att jag kan få kicken när som helst xD
Kul att du tyckte det, har varit lite dåligt på sistone men loggade precis in för jag måste kommentera lite nyheter alltså ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards