Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Sossar, rättssystemet och proletärer

Av Jua - 3 maj 2011 09:59

Sossarna kommer alltså inte att höja skatterna om de blir valda nästa gång (vilket aldrig kommer hända eftersom det röd-gröna blocket är stendött). Jävla sell-outs. Hur fan kan de kalla sig socialdemokrater om de, efter alla förssämringar som genomförts av borgarna, kommer att behålla dessa sagda försämringar? Jävla skit-apor. Hade jag varit sosse hade jag varit fly förbannad, men jag är fan inte långt ifrån nu heller - varför kan inte vårt stora parti med röd logga stå för färgen på den?

Herregud. Hur fan ska vi någonsin få någon jävla välfärd om de rika bara ska betala mindre skatt?


Nästa!


En våldtäkt ägde rum (någon gång) i Göteborgs skärgård. Såhär skriver Metro om det: "I går åtalades en 25-årig man från Göteborg för att ha våldtagit sin berusade och halvsovande kusin på en fest i skärgården.

   Enligt åtalet ska flera av kusinernas kompisar ha sett vad som hände och försökt dra bort 25-åringen från kvinnan, och ett våldsamt slagsmål ska ha utbrutit.

   Någon av festdeltagarna ska också ha tagit bilder på övergreppet."


Jaha, sådant händer ju, vad som FAN inte händer är att ett sådant solklart fall, när det för en JÄVLA gångs skull finns vittnen till våldtäkten - LÄGGS NED!? Öh... va... jaha... vad sa du? Jag kan liksom inte fatta det. Men, solstrålen i rövhålet är ju att kvinnans målsägandebiträdande har överklagat så att utredningen har tagits upp igen. Helt sjukt. Jag mår illa.


Fast nu går vi vidare till glada nyheter, som ger mig en känsla av eufori, som minimerar avgrundskänslan detta våldtäktsfall ger mig.

IFK Göteborg - Malmö FF: 2-0. YEAH! Min baby-älskling, Tobbe Hysén (bror till den starke Anton Hysén som kom ut som homosexuell tidigare) gjorde båda målen. Tilläggas kan ju att IFK ligger trea bakifrån i tabellen och Malmö då låg etta. Jag var där när de vände, jag såg när de spöade Kalmar, och på måndag ska jag se de käka upp BAIS! Köng!


Nu skrek någon "säljpass!" so I guess that's what's happening right now. Ciao bellas!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards