Alla inlägg under juni 2010

Av Jua - 22 juni 2010 15:19

Jag tänkte att jag skulle skriva något, mest för att det var så länge sedan - problemet är att jag faktiskt inte har så mycket att skriva om.


Jobbar på Vendator just nu, ska dock säga upp mig på onsdag eller torsdag, eftersom det är drygt två veckor kvar innan jag åker till Barcelona. Nästan lite tråkigt att sluta, jag gillar ju jobbet och kollegorna rätt bra alltså.


För övrigt spelade jag på Metropol den 9e juni, det gick bra som fan om jag får säga det själv. Och så blir det nog dreads igen på onsdag, med Mao! Köng!


Svårt sådant här, när man inte har något att säga. Psyk telefonterroriserar mig eftersom de vill att jag ska berätta hur mamma mår. Jag har inte svarat, jag orkar inte. Känns som att jag är mamma åt psykiatriska kliniken också. Dessutom har de behandlat oss så jävla dåligt och nu är det som om ingenting har hänt. När jag pratade med Kenneth förra fredagen undrade han om jag tycker att mamma måste åka in på sjukhuset. Jag sade nej. Varför skulle jag tycka det? För att hon mådde så jävla mycket bättre när hon kom ut? För att hon bara ville därifrån, eftersom hon var tvungen att vara på pensionärsavdelningen? En avdelning där hon aldrig fick vara ifred, aldrig hade tyst omkring sig och knappt kunde connecta med någon. Eller kanske för att hon tyckte att det var så roligt att tappa minnet och bli som en dement gammal dam pga elchockerna? FUCK PSYK - återigen.


Nu ska jag till jobbet. Tråkigt. Mitt dygn är helt sjukt, klarar inte av att kliva upp före halv tre. Kan inte sova förrän fem på morgonen. Men snart, snart, åker jag upp till Prästmon där mor och bror väntar och så ska vi campa vid älven! <3

Av Jua - 4 juni 2010 03:41

Här kommer ett par videos som min käre far har redigerat. Filmerna är från Pipeline i Sundsvall, och de som filmar är Ronny Pale och Tuula Tertsunen!




Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards