Alla inlägg under december 2010

Av Jua - 26 december 2010 09:22

Satt med Nan vid Google Maps for nagan timme sedan for att visa henne var Sverige ligger. Hade aven for mig att man kunde fa streetview of Sundsvall, provade bade Eniro och Google, men icke sa nicke. Anyway, jag visade henne min pappas hus och hon visade mig sitt. Hon sade att jag kunde visa folk nar jag kom hem till Sverige var jag var - och da tankte jag att vilka folk ar battre an mina egna folks, speciellt pappa - for han alskar san info verkar det som.


Jag har fatt julklappar (protesterade inte), de var ratt nice. Jag har inget mer att skriva, sorry. Julen var fin. Kyrkan var fin ocksa, btw.

Av Jua - 25 december 2010 03:49

Butthash: Skit i en burk, vanta ett par dagar, oppna den, andas in angorna and geeeeeeeet hiiiiiiiiiiiigh! Apperently. En av manga knappa amerikanska ord pa sistone. De har inget riktigt ord motsvarande "pigg" men de har ord for allt som har med sex, bajs och droger att gora.


Jag firar en akta jul kanns det som - jag har javligt kul och det ar inga slaktingbrak. Det ar en autistisk pojke har, och nar han borjar skrika ar det helvete, men nar jag leker med honom ar det himmel.


Jag alskar min familj, men jag tror att detta kommer bli den basta julen i mitt liv. Jag ar med mitt livs karlek och hans vanner, och hans vannar + deras familj ar javligt coola!


Ibland drommer jag vivid dreams. Drommar om att Ike bar mig uppfor trappr, branta trappor, som Adrian gjorde nar jag var full och 14 pa Urkult. Drommer om grona bananer som ser ut som skalade gurkor, Ike som forsoker hitta nagra gula, och jag som sager "why would you do that? you know I like green bananas, and they're gonna become green in a couple of days!" and thinking of him as inconsiderate. Jag alskar mitt liv, though.


Jag pratar fortfarande i somnen i USA. Men jag talar med en engelsk tunga, uppenbarligen! Konstigt! Visst, jag tanker mycket pa engelska numera, men att mitt undermedvetna ocksa ar sa langt ganget in pa detta sprak hade jag ingen aning om. I kinda like it, I kinda hate it.


Jag har skrivit tva sanger inom loppet av tva veckor. Senaste laten jag skrev innan det var i juni eller juli. Den forsta hade verser pa engelska, refrang pa svenska, den senaste enbart pa svenska. Och den ar bra. Folk vill alltid att jag ska skriva latar pa svenska, men det ar svart. Mycket svarare. For en lat pa engelska kan lata sa vacker aven om den ar simpel - en lat pa svenska maste lata sa otroligt vacker eller haftig for att klassificeras som bra. Darfor hesiterar jag infor att skriva pa svenska.


I natt ska jag, Joseph (Ikes underbara van) och Nan (Jasons underbara mor, Jason ar Ikes underbara van) ga pa midnattsmassa i en katolsk kyrka. Jag kanske ska sjunga i koren. Detta blir min forsta midnattsmassa pa aratal, min forsta 100% frivilliga samt den forsta i USA och den forsta i en katolsk kyrka.


Detta ar the main story. Mina kara slaktingar kan vanta sig goda julmails ocksa.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards