Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Derby och lite mindre truckflata över min person just nu

Av Jua - 9 maj 2011 15:03

Har bara tänkt på det konstant i typ en vecka. Dagen är här. Dagen är äntligen här. Jag ska på ett Ullevi vars biljetter sålde slut i lördags, och se Blåvitt spöa skiten ur GAIS! Det kommer bli awesome! :D


Och, en sjuk sak hände i helgen. Jag rakade armhålorna inför Tip the Velvet. Det var rätt sweet (förutom att jag skrek rätt högt när jag deodoranterade dem med Axe som brukligt), lite annorlunda, och passade bättre till den tillfälliga stilen jag skaffat mig för kvällens bravader. Men nu är det naket, lite smått fuktigt och känns konstigt. Usch. Snart kommer det bli mer och mer stubb, det kommer kännas förjävligt och det kommer kanske klia. Men vill man vara fin - ja, alla vet ju vad som krävs. Men jaja, kaffe nu då, rasten snart slut. Ciao bellas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards