Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Jua - 31 augusti 2008 21:43

Idag har jag jobbat och det gick ganska bra, kommer att få en del pengar nästa månad.

   Helgen som varit var den trevligaste sedan Urkult. Det enda som var lite jobbigt var att jag hela tiden träffade folk jag kände, vilket kan bli lite jobbigt i längden, det är ju trevligare och mer spännande med främlingar. Men jag lärde känna några nya bekantskaper från Malmö också, sjukt trevliga människor. ^^

   En blond brud som jag inte känner blev rädd när jag och Hannes skulle ut i skogen för att titta på stjärnor och prata. Jag frågade om hon var rädd att jag skulle bli våldtagen, och hon verkade lite rädd för det. Det var systerligt och bra, men lite jobbigt när jag försäkrade henne om att det inte var någon fara.

   Dagen efter frågade hon mig om jag hade haft sex med Niklas (en av killarna från Malmö), och jag svarade "Nej, tror du att jag har sex med alla jag träffar?" Då svarade hon "Nej, jag vet inte, jag bara undrade. Han verkar vara en sådan som skulle kunna ha sex." Jag fann det väldigt underhållande!


Mimikry var underbara, dock spelade de en del nya låtar som jag inte hört (har inte lyssnat på dem på ett par år), men när de spelade En Flicka Som Är Stark blev jag glad, och röjde med August.


Som sagt, en helt underbar helg, dock var det lite ledsamt att en tråkig sak hände några vänner och bekanta till mig.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards