Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Jua - 29 juni 2009 06:13

Igår badade jag för första gången denna sommar, samt invigde dreadsen för utomhusbad. Tobias var också med, fast han badade inte. :(


Åkte moppe, och fyfan vad jag får panik när det är mycket trafik, jag vågade knappt köra över Bergsgatan, och snubben i bilen bakom mig blev lite less på mig tror jag.


Om ungefär en vecka bär det av till stugan igen, Lucifer ska med och jag och pappa ska spela in den där filmen. Tydligen har han planerat in en scen som ska spelas in på någon mack, där kassörskan ska vara med och grejor. Pinsamt! Det blir ju jag som måste filma liksom.


Jag ska få träffa underbara ögonstenen Johannes också, han har aldrig åkt moppe förut så jag ska hämta honom i Prästmon och ta med honom till stugan, och kanske till Sollefteå så att han får träffa gammelmormor och gammelmorfar också. Lillebror gillar morfarn, för vem gör inte det? Saknar båda jättemycket, varför träffas vi inte oftare? Det är ju som om jag bodde tusen mil bort. Men så kan det bli ibland, speciellt när man är pank. Off to work now, ciao!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards