Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Jua - 2 mars 2010 12:54

Jag har druckit otaliga koppar kaffe och inte kunnat sova en blund i natt. Mysigt.


Nu sitter jag strandad på Sambiblioteket för ett litet tag, väntar på bussen till Sundsvall. Tänkte ta tillfället i akt och skriva på mitt projektarbete som jag har försummat otroligt mycket. Men givetvis har jag inte mailat det till mig själv så det finns ingenstans att tillgå. Jag som har lånat en massa böcker om kvinnohistoria nu! Då tänkte jag att jag skuller fortsätta lite på min Engelska C-uppsats istället, men nu orkar jag inte.


Jag satt jättelänge och formulerade mitt inlägg om effekterna av cannabis och alkohol, och tyckte att jag formulerade mitt ogillande för alla slags droger ganska väl. Men tydligen inte. Jag kanske svamlade för mycket eller något, tråkigt att min synpunkt inte gick fram.


Well well, nu börjar jag få en klump i magen. Hej lilla klumpen, det var inte igår! Eller jo, det var det visst det. Jag kan inte få tag på mamma, och hennes bror ringer mig hela tiden för att han måste ha nyckeln till morfars lägenhet eftersom den ska säljas. Nu har det gått snart ett och ett halvt år sedan han försvann, och lägenheten står fortfarande kvar. Kommer inte bli några pengar över, för allt har gått åt till att betala hyra för vår kära vän Ingen.

   Men det är inte så mycket det jag bryr mig om egentligen, det är inte mina pengar. Men det är min mamma. Och jag vet inte ens var hon är. Hihihi så roligt!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards