Alla inlägg den 28 september 2008

Av Jua - 28 september 2008 22:42

Har varit sjuk, men är på väg åt rätt håll nu i alla fall...

Helgen samt halva veckan har spenderats i Härnösand med min mor och lillebror, samt Silver. Jag har haft ganska trevligt. Köpt en ny dator, detta är mitt första blogginlägg på den. :)


Min granne (i Härnösand) hjälpte mig att fixa lite med datorn, han ska göra lite mer grejor i helgen. Dock råkade han på något underligt sätt spärra vårt trådlösa nätverk, så nu måste vi alla dela på en internetkabel, yippie.

Han är även finsk och jag råkade nämna syndikalism. Huge mistake. Så ska man inte göra, informerade Silver mig om senare (han är själv halvfinne).


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det har inte hänt så mycket den senaste veckan, förutom att jag gått omkring och sett allmänt lodig ut, samt pluggat som ett as, och försökt förstå mig på min nya dator. Jag gillar inte Windows Vista. Jag gillar inte Windows överhuvudtaget, egentligen, men tyvärr har jag ingenting att jämföra med.


Äh, nu ska jag gå och glo på tråkigt söndagstv.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards