Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Jua - 8 januari 2009 11:14

Jag gick och lade mig tidigt igår. Väldigt tidigt. Klockan tre på eftermiddagen, så det blev ju till att stanna i Sundsvall - annars hade man väl somnat på bussen hem och åkt med tillbaka till Sundsvall.


Vaknade i alla fall klockan fyra i morse (drömde en asstörd dröm), och sedan ringde Mini och Ivar (alltså fyra på morgonen!) och hade tråkigt. Fett otippat och soft att jag skulle vara vaken då! Fast de har väl kanske lärt sig min dygnsrytm... Den har varit ganska konsekvent bakvänd ett bra tag nu.

   Att sitta klockan fem på morgonen och prata, sedan runt sju gå till Statoil och sedan gå tillbaka och fortsätta prata, samt stompa - det är värt att göras om!


Klockan tio gick jag till skolan, och fick veta att engelskläraren är hemma med sjukt barn (det är alltid minst en lärare i veckan som är det), så nu börjar jag inte förrän klockan tolv. Har ingen aning om vad jag ska göra så länge dock - Ivar och Mini gick ju hem (det är därför jag bloggar).


Just nu sitter jag och lyssnar på The Cure - I'm A Cult Hero, aldrig hört förut. För ett år sedan trodde jag att jag hört alla Cure-låtar. Den låter märklig... Jättebrittisk accent, en kör, samt en sångarröst som inte låter som den brukar...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards