Alla inlägg den 26 november 2010

Av Jua - 26 november 2010 22:36

Jag och Ike har ett hem! Det ar asnice, forsta natten betedde vi oss som ett gammalt par och spelade Backgammon i sangen. Vi har en hel lada med tio spel, typ schack och sadant.


I gar firade jag min forsta Thanksgiving, och fick just reda pa att de inte har advent har. Jag trodde att turkey (vafan ar turkey pa svenska?) skulle vara ackligt, for jag har tidigare endast atit det pa den dar ackliga Starbucks-sandwichen som forfoljer mig i mardrommen.


I dag ska vi aka pulka, och de ska ha nagan ljus-show i stan, som vi ska titta pa, alla sager att det ar valdigt speciellt. Rapporterar tillbaka om det senare.

   Jag ska aven fa se Jason blasa glas i hans lilla garage-studio, det ar dar vi ar nu och spenderar Thanksgiving. Eller dagen efter, da.


And oh yeah, jag brot totalt ihop igar, nar jag och Ike hade gatt och lagt oss. Det var sa javla pinsamt. Ett glas whiskey med is senare blev det battre dock.

   Jag kommer angra mig for resten av livet att jag inte traffade gammelmorfar pa tva ar. Jag tror inte ens att jag sagt att jag alskar honom, utan fick be pappa halsa honom det fran mig. Det ar avskyvart.


Amo mi familia, ar bara dalig pa att visa det i praktiken ibland.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards