Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Är alla män svin?

Av Jua - 28 oktober 2008 23:40

Jag tror att jag ska börja bruka våld mer i framtiden. Jag ska bruka våld mot alla män som någonsin sårat min mamma, och det är en hel del.

Den senaste var en karl som sade att han älskade mamma (typ hundra gånger), kom hit i helgen (på min födelsedag). Åkte hem till Uppsala och sedan dess har vi inte hört av honom. Han var tydligen ett av asen, fast både jag, lillebror och mor (och till och med Wilma) tyckte då han var helt underbar.


Om du läser detta, Micha Weber, så får du jävligt gärna ringa till mamma och förklara dig. Det lilla är hon fan värd, ditt fega jävla as.


Min morfar har fått cancer i levern och kommer inte leva länge till. Han har även han varit ett as och behandlat min morsa jävligt illa, men nu är allt bra. Han vill ställa allt till rätta innan han dör, och det beundrar jag honom faktiskt för. Men jag tror att min morsa inte kommer att leva mycket längre än honom.


"Lova att du inte tar livet av dig."

"Jag lovar att jag kommer åka till Sundsvall nu, hälsa på pappa och sedan komma till dig."

"Men lova att du inte tar livet av dig!"

"Jag lovar att jag kommer åka till Sundsvall nu, hälsa på pappa och sedan komma till dig."

"Jag tänker inte släppa ut dig ur lägenheten förrän du lovar!"

"Det kan vi ta då."


Hur reagerar man? Vad säger man? Vad gör man? Vad kan man göra? Det finns nog inget att göra, jag blir så jävla förbannad på alla jävla as och det är tur för dem att de håller sig borta, för jag vill bara slå ihjäl dem, en efter en.

 
 
Ingen bild

Vikki

6 november 2008 11:34

Du är ju bara för ljuvlig, men var inte så arg, det är inte hans fel och inte mitt heller, det är bara sånt som händer. Ilska och hat är sådana destruktiva känslor, hys glädje istället, jag önskar det!
Love ya´

 
Ingen bild

Micha

24 november 2008 06:09

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt att jag sårat er alla.Det är läskigt med kärlek.
kram
Micha

 
Ingen bild

En som vet

19 februari 2010 17:00

Han är mytoman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards