Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Jua - 16 maj 2008 13:57

Håller på att städa, och hittade min gamla kalender. Här kommer en ”smileylista” som finns med i den. Lär er alla utantill så att vi kan kommunicera över internet utan att skriva ett enda ord!


:-O Wow!
:-* Ooops! eller Jag åt just något surt
[:] Jag är en robot
:-D Sagt med ett leende
|-O Surfaren gäspar
:^D Bra! Jag gillar det!
:-c Väldigt ledsen
:-” Snörpa med läpparna
&-| Tårfylld
:*) Jag är full
;-( Jag gråter
<|-) Jag är kines
:-O Inget skrikande!
:-: Mutant smiley
:) Lycklig!
:< Vilka ursäkter!
:* Kyssar
’-) Blink, blink
:=| Babian
B:-) Solglasögon på huvudet

:-x Puss puss
:-, Hmmm
:-/ Jag är skeptisk
:-B Dregglandes
:-# Mina läppar är förseglade
8-O OH my God!
8-) Jag har solglasögon
:^) Jag har en bruten näsa
%-6 Jag är hjärndöd

       Osynlig smiley
:D Skratt
:O Skrikandes
=:-) Smiley-punkrockare
:-| Grym
(-: Jag är vänsterhänt
:-r Sticka ut tungan
:-[ Surandes
:-C Jag är verkligen sur!
8-] Wow, maaaaan!
:-|| Ilska
8-| Ögonen öppna av förvåning
|~( Någon slog just sönder min näsa
:-7 En sardonisk anmärkning
|-l Jag sover
<:-| Användaren är ett dumhuvud
(:] Användaren är ett ägghuvud
.-) Användaren har bara ett öga

:( Ledsen
:[ En verkligt trist historia
:-< Jätteledsen smiley
:-’ Smiley som spottar ut sin tuggtobak
(:-( O-smajligt ogillande
0-) Jag har på mig ett cyklop

|-D Ho ho
:] En liten glad dvärgsmiley, som gärna vill vara din vän´
:-)~ Jag dregglar
:=) Jag har två näsor
[ ] Kram
:-$ Smiley med munnen hopbunden
:-o Sjungandes nationalsången
|-) Hee Hee
:-| Hmmm
8:-) Jag är en liten flicka
:-~) Jag är förkyld
:-q Jag försöker nå min näsa med min tunga
:-* En smiley som har ätit något bittert
:-| ”Ha en vanlig dag”
|-P Yuk
%-) Jag har stirrat på en grön skärm 15 timmar i sträck
:-)8 Jag är en stor flicka

:’-) Jag är så glad att jag gråter
:-t Jag är sur

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards