Alla inlägg den 15 september 2009

Av Jua - 15 september 2009 13:44

I går gick jag hem till farsan efter skolan för att hämta lite kläder. Fick en superb idé (tyckte jag) - att cykla till busstationen och sedan ta cykeln till skolan därifrån i dag på morgonen. Så kom jag till stället där jag parkerat min cykel och den var borta. Blir så jävla förbannad!


Annat nytt är att jag ska träffa min mors samtalsterapeut Gabriella nästa fredag, är lite nervös faktiskt. Mest för att jag kommer att gå vilse på Härnösands sjukhus (där jag varit en gång, och det var i cafeterian) och som följd av det komma sent. Sedan är jag lite nervös inför samtalet också, har ju ingen aning om vad vi ska prata om. I dag funderar jag på att kanske gå till Sambiblioteket att plugga, det är så lugnt och skönt där. Och det ser ut som ett helvete på mitt rum så det är ingen skön miljö liksom. We'll see. Fan vad mycket jag hann skriva på så kort tid, btw. Nu ska jag ta en rök och sedan gå till filosofin (ja!).

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards