Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Värre förlust denna gång...

Av Jua - 14 maj 2008 22:05

Tyvärr förlorade vi med 7-0 denna gång. Men det är fortfarande bättre än en enda match förra säsongen. Blev dock jävligt förbannad över hur motståndarlaget spelade.


När det var vår inspark (i Korpen har man inspark istället för inkast) så skulle en kille markera mig, och började dra mig i tröjan och stämplade mig på foten, vilket gjorde jävligt ont. Givetvis såg inte domaren det, men han kom strax efter, så jag hade ingen chans att ge igen.


En andra gång när det var vår inspark så sade en kille: "Hörru, tar du henne där - den lilla flickan!" med ett hånleende. Okay, visst, jag är ju faktiskt en liten "flicka" men for fuck sake! Jag avskyr när man använder det som om det vore något dåligt, jag tar det som en grov förolämpning anyway!


Tyvärr så ser alla likadana ut i mina ögon under en match, man ser liksom bara blå motståndartröjor, och lägger inte märke till fula motståndaransikten.


Men vi ska antagligen möta dem senare igen, i Dagbladscupen, så då får jag chans att ge igen på hela laget (dock inte PJ, för honom känner jag och han spelade schysst så vitt jag såg)!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards