Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jua - 3 februari 2009 16:04

Den här dagen har varit annorlunda, och inte på ett så jättebra sätt, heller. I morse åkte jag klockan 9.05 till Härnösand för att gå till tandläkaren (jag var där för tre månader sedan och det är fortfarande inget fel på mina tänder, även om jag var i Sundsvall sist!).

   Sedan satt jag i en halvtimme i deras väntrum, låg ungefär en minut i deras tandläkarstol, sedan fick jag gå. För tydligen hade Sundsvalls tandvård skickat röntgenbilderna ändå, men det visste inte de! Jag har alltid avskytt Härnösand tandvård, och nu har jag ju något att jämföra med. Och det blev min uppfattning enbart sämre av.

   Gick till bussen, väntade ytterligare en halvtimme och var till sist framme i Sundsvall runt tolv. Åt mat på Västermalm, det var något soft bluesband där (i matsalen alltså), det var fan nice, alltså. Sedan gick jag och letade kaffe (fann dock inget) och fick en Ung Vänster-pamflett av en snubbe som såg lite för gammal ut för att vara ung vänstrare, bara.


Drama (=lek). Fick höra att min rättskunskapslärare undrar om han ska stryka mig, när jag har varit på alla lektioner utom två!!! Vadfan! 


Sedan gick jag till tyskan. Och mitt i en översättning av en text kommer det in en kvinna som är från SR P4 och söker en Julia angående det brottsförebyggande rådet, etc. Wow, typ. Hon ställde svåra frågor, som t ex om jag tycker att något har förändrats sedan polisen har varit på skolan. Jag typ "neej, det tycker jag väl egentligen inte" och började garva hela tiden. Tydligen hade det varit dålig stämning på skolan ett tag pga av någon elev som blivit trakasserad per sms, men det hade ju inte jag någon aning om så vad skulle jag säga? Sedan fick jag gå ner tre våningar, posera för en bild, och sedan gå upp tre våningar. Hinna höra tyskgruppen säga hejdå och sedan gick jag hem.


I hope you like

Jamming, jamming, jamming

'Cause I wanna jam it with you

Jag ska jamma med Ivar ikväll! JAO!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards