Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Jua - 4 juli 2009 12:45

I går sågs Tityo och Miss Li. Tyckte lite synd om Tityo, det var jättelite folk och hälften av publiken var typ under tio år. Under Miss Li var det röj dock, och hon spelade Miss Li-låten, vilket var underbart!


Jag och Tobias gick och gömde vår öl på en massa ställen, och vi hade ganska trevligt med dem vid tjärnen.


Fick ett skumt samtal i går innan jag gick ut också, av någon som utgav sig vara en bekant till mig. Senare på kvällen kom någon ful glidarsnubbe fram till mig och tydligen hade det varit han som hade ringt och visste att jag bodde i Härnösand och grejor - jag har aldrig sett killen i hela mitt liv. Det var dessutom omöjligt att få någon sammanhängande information ur honom eftersom han var tvungen att "hälsa" på alla sina blonda väninnor, typ. Sedan kom min gamla chef fram till oss och han kände tydligen snubben. Kul att veta att han ger ut mitt nummer till folk som busringer mig. Jag blir så jävla förbannad.


I dag ska jag tvätta, åka och bada samt dricka massa treo.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards