Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

I've been challenged

Av Jua - 23 oktober 2010 14:21

by Vickileh.

 

4 TV program jag ser på: Oj... That 70's Show, Hellenius Hörna om det råkar vara på, Bonde söker fru om det råkar vara på (kvinno-bonden och nörd-bonden är så jävla roliga!), och sen... Scrubs, I guess.

4 saker jag gjort idag: Bloggat, surfat på Youtube, druckit kaffe, rökt en cigg. I'm a fat ass, y'all.

4 saker jag längtar efter: Ike, Fredrik, att min urinvägsinfektion ska försvinna (blod igen, trots massivt intag av äcklig tranbärsjuice:(), sommar.

4 saker på önskelistan: Lycka till mig själv och andra, en dator, att jag kan ta med gitarren till USA (vilket jag inte kan), och brace yourself, nu blir det pretentiöst, men seriöst fattigdomens utrotning. Kan liksom inte tänk på något annat efter att jag såg om Haiti på nyheterna igår.

4 saker jag avskyr: Sexism, all form av främlingsfientlighet, trångsynthet, individualismens utrotning av förmågan att sätta händelser i ett större sammanhang.


Jag utmanar alla som vill.

Förresten, Vicky, varför avskyr du pedofiler? Att vara pedofil är inget fel i sig, och det är absolut inte en pedofils fel att denne är pedofil. Utövande pedofiler borde du säga, för häxjakten på dessa människor går lite för långt ibland tycker jag.


Säger Jua, pedofilins försvarare! Eller något, haha.

 
 
Vikki

Vikki

23 oktober 2010 16:17

Jag snodde pedofiler från Jeppe, så ta och skäll på honom!

http://vickileh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sandra

25 oktober 2010 21:17

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Jua

28 oktober 2010 11:45

Tack :D

 
jeppe

jeppe

4 november 2010 15:52

Jaha Vikki skyll på mig bara....Dock har ju Jua en poäng .
Skulle snarare skrivit "praktiserande pedofiler"..
De som har den sjukdomen och inte ägnar sig åt pedofili har jag givetvis inget emot.

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jua - 21 juni 2012 11:04

Heregud, varför skriver jag för långt? Jag postar denna kommentar här istället för fältet för den artikel http://www.rod.se/polisen-ska-f%C3%A5-anlita-fra där den hör hemma.   Åh herregud, råkade trycka bort skiten, men historiken sparade min kom...

Av Jua - 7 oktober 2011 08:55

Hette en rubrik i Metro idag, tyckte både att rubriken och själva artikeln syftade på det irrelevanta i historien. En 54-årig man kom in på socialkontoret i Hjällbo, sade att han ville ha en lägenhet, hällde en brännbar vätska över sig själv och höll...

Av Jua - 19 juli 2011 10:13

Herregud, jag åker hem om typ fyra dagar. Jag ska träffa mamma, pappa, farmor, farfar, mormor och lillebror! Så jävla gött (ett uttryck som återkommer med hög frekvens i mitt dagliga tal numera)! Har fan inte varit hemma sen typ den 5e mars, det är l...

Av Jua - 15 juni 2011 20:12

Jag har märkt att det har börjat komma en hel del feministiska sångerskor till populärmusikvärlden och radiostationerna. Det är typ hela tiden musik som Lady Gaga Born This Way   Nikki Minaj Girls Fall Like Dominoes   och Beyoncé ...

Av Jua - 15 juni 2011 19:20

Man hinner ju knappt blinka innan någon ny dumhet Tingsrätten haft för sig dyker upp igen. Och jag vet, det är inte bara i Tingsrätten de är dumma i huvudet, det gäller fan hela rättssystemet, men själva idén med en tingsrätt är bara helt sjuk.   ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards