Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Jua - 22 augusti 2010 18:00

Gud, vad jag önskar att jag hade en kamera!


Jag har träffat en tvillingsjäl - det är sant! Han är född -93, gillar Sverigedemokraterna och är typ hårdrockare eller något. Men seriöst, vi har så mycket gemensamt! Och vi kan faktiskt debattera saker och bara inse att när vi inte kommer någon vart (på grund av så oförenliga politiska förhållningssätt), så går vi vidare, istället för att hålla på och älta en massa skit. Jag inser ju nu att jag låter helt sjukt ironisk, vilket stör mig, för jag har sett fram emot att dela dessa nyheter med världen i ett par dagar nu - har bara inte haft tillfälle än.


Sam, is my man. Synd att han åker till Turkiet i natt och jag åker till Göteborg i övermorgon och kommer antagligen aldrig mer träffa honom. Så är läget på vägen just nu, sådana saker är alltid lite tråkiga. Men jag får väl nöja mig med att jag faktiskt fick träffa honom någon gång under min livstid (tänkte skriva livsstil, haha).


Alla snubbar vill ju vara katt! Nu ska jag descendera (är det ett ord? det känns som ett ord) till tvättstugan. Jag tvättar åt Växt-N, mig själv och hans far. Haha :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards