Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Jua - 28 augusti 2010 16:38

Befinner mig i Göteborg och sådär. Typ uppdaterar bara för att hålla reda på saker och för att the fam kanske vill hålla koll. Kom hit i tisdags kväll, behövde bara lifta med en snubbe. Han var lite borgerlig, men rätt skön ändå, och hade rest mycket i sitt tidigare liv eller vad man nu säger.


Hade ju funderingar på att sticka till Oslo med Växten, men kom på att jag håller mig nog inom Svea Rikes gränser ändå. Drar till Malmö med Adam istället. Eller ja, sen blir det ju Köpenhamn också, så inte riktigt Sverige men typ. Jag ska få se Christiania för första gången!


Nej, nu bär det av utåt. Ska låna en gitarr av Kiarash, spela ihop lite pengar på gatan, sedan någon feministfestival som Ung Vänster anordnar i någon park, och ytterligare en tid efter det ska vi till Kontiki, en reggae-bar typ.


Ciao bellas. Fan, det är rätt tråkigt att blogga alltså. Men för framtida återblickar kan det ju vara bra, kanske.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards