Alla inlägg den 2 december 2008

Av Jua - 2 december 2008 23:09

Spelade ett spel idag - hotel 626. Man skulle ha hörurar och släckt lampa, efter trettio sekunder var jag tvungen att tända och ta av mig lurarna, FETT LÄSKIGT!


Och nu ikväll visades det ett avsnitt (hoppas att det är en serie iaf, skulle gärna se fler) av Supernatural på 24an - FETT LÄSKIGT! Och nu ska jag sova, ska upp runt sex imorgon och tvätta. Det kommer fan aldrig gå vägen alltså. Godnatt!

Av Jua - 2 december 2008 16:47

Jag är helt störd i huvudet. Inte druckit mer än tre koppar kaffe i dag(!), och ändå är jag helt psykad. Min fot har somnat och jag är hungrig, och jag har knappt sovit något i natt. Jag drömde att jag blev spöad av nazister (om och om igen!) och sedan kom polisen aldrig för de sket i mig. Jävla snutjävlar. :(


Spelade faktiskt gitarr idag på tyskan, de ville det, och vi fick sluta tidigare om jag gjorde det. Den enda låt jag kan utantill är Stockholm med Lars Winnerbäck, så det fick bli den. Nu har jag spelat en massa gitarr, typ Miss Li, Veronica Maggio, Håkan Hellström, Säkert!, Hello Saferide och så. Oj, jag har ju glömt Winnerbäck! Måste åtgärdas snarast... ska bara... sova... äta... döööööööööööda.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards