Alla inlägg den 31 december 2008

Av Jua - 31 december 2008 15:54

Gick på stan idag, träffade Mini, Viktor (ytterst snabbt) och Minis kompis. Sedan åkte jag hem igen, och nu sitter man här. Ska väl ta och duscha och klä på mig ordentliga kläder snart. Förväntningarna är återigen på topp. Jag vet inte varför det alltid är såhär just på nyår, det måste vara den allmänna feststämningen, som ligger i luften.


Det finns andra årliga fester som jag verkligen vill gå på, men förväntningarna lyckas aldrig komma upp i samma grad som inför det nya året.


Ja, undrar hur det kommer gå då. Pappa tänker vara hemma och (antagligen) nykter. Jag och Martin snackade i morse (somnade inte förrän sju) om tolvslagskyssar. Jag undrade om det verkligen var viktigt, eller om det är något vi lärt oss från amerikanska filmer. Jag vet fortfarande inte svaret, men antagligen är det att det blir vad man gör det till. Jag ser det inte som jätteviktigt, men nog fan ska jag försöka ha kul i kväll!


Run with me, run with me, run with me, let's run!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards