Alla inlägg den 25 december 2008

Av Jua - 25 december 2008 20:37

Tack till alla som smsat "god jul" av olika varianter, tyvärr har jag inga pengar på telefonen, så därför har jag inte önskat eder en god jul tillbaka.


Min jul var sådär. Mormor hör inget så man måste skrika, och de sliter upp en ur sängen alldeles för tidigt... Jag var utklädd till tomte, och Johannes tomtenissen Alf, det var fett skoj!

Jag fick ett presentkort 350:- i Birsta City, samt ett presentkort till Trackline Studio (wow). Fick även en mobiltelefon för 1500 kronor (!), som ska lämnas tillbaka. Jag är nöjd med att ha en halvtrasig telefon, jag vet att den håller, och om den mot all förmodan inte skulle göra det så är det inte en massa pengar i sjön, då den inte är värd någonting. Ska köpa en kamera och en mp3-spelare istället, saker som jag faktiskt "behöver."


Har spelat The Sims som en galning, börjar bli lite småtråkigt nu, så här sitter jag återigen och skriver onödiga blogginlägg och min bror har tagit över. Ville spela Need for Speed Underground också, men då ska ju mormor och morsan kolla på jävla Jonas Gardell på TV. Suck.


Jag åkte förresten längdskidor idag, det gick ju bra, hahaha! xD


Over and out med goda fortsättningshälsningar från revolutionära stället!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards