Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Jua - 9 juni 2008 13:26

Ja, så har man precis gjort det sista naturprovet för i år (förhoppningsvis för all framtid). Sista frågan var självklart "Explain what symbiosis is." Det har jag gjort om och om igen, under hela kursen.


Skolan börjar visst den 25 augusti. Min kalender tar slut den 19 augusti. Hur fan ska jag komma ihåg det? Skrev upp det på ett visitkort jag fått från elevkonsulenten i Härnösand (the smart guy som gav mig ett busskort mellan Härnösand och Kramfors). Undrar om jag kommer ha kvar det hela sommaren.


Ska försöka göra en ny väska - en mindre. Dels för att jag behöver bära med mig färre grejor, dels för att jag får skavsår i knävecket av den nuvarande, och dels för att jag inte har råd.


Jag hade tydligen fått alla tre jobb jag sökt inom Härnösands kommun, men jag kollade mailen två dagar försent, så det stod att jag tackat nej till platserna. Så nu blir det av att söka till We call. Kul liv som telefonförsäljare. Jag avskyr (precis som resten av Sverige) telefonförsäljare, så nu måste jag bli värsta emotional och hata mig själv.


Men nu bär det av till den sista lektionen för idag! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards