Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Jua - 27 juni 2008 02:30

Nu är jag jättetrött och less. Det gick väldigt dåligt på jobbet och jag kände mig sämst, givetvis. Precis som alla små söta flickor vid minsta motgång.

   Farsan sitter mest och är dryg i sin svindyra soffgrupp som min katt klöst "sönder". Jag hällde ut hans öl och fyllde med vatten, det tyckte han var roligt. Undrar hur kul han kommer tycka att det är när han upptäcker att jag ersatt hans vodka med vatten? Antagligen kommer han att bli skitförbannad, men ta moppen till Systemet då för i helvete.

   Just nu vill jag bara ha någon att kramas med, har fått kärleksabstinens. Problemet är att jag inte vill ha någon pojkvän heller, och det är ju ganska svårt att kombinera som det ser ut just nu. Jag vill bara ha en vän som man kan kramas, pussas och knulla med utan att det för den skull blir för pinsamt, utan att man för den skull blir låst vid varandra och utan att man för den skull ens behöver uttala det högt! Det borde komma naturligt, annars får det väl för fan vara om man inte känner varandra tillräckligt väl för att fatta vad den andra vill ha. Man borde inte behöva använda sig av gamla definitioner av vilket slags förhållande man kan ha till vissa personer, och sätta sina relationer i fack, såsom pojk- och flickvän, kk eller "bara vänner."

    Jag är sjukt less på den ständiga rädslan för att bli sårad, men ännu mer less på känslan av att jag med en handvänding kan såra andra människor. Det är tungt just nu, så jag tänkte bara omge mig av mina vänner och min familj och försöka glömma det där med partnerskap för ett tag. Trist att one-night-stands är så jävla dåligt i förhållande till folk man haft sex med flera gånger. Finner knappast någon njutning i att svettigt rumla runt i någon annans säng, samtidigt som båda försöker "sno åt sig" så mycket njutning de bara hinner - man vet ju inte när man får komma till nästa gång.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards