Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Jua - 12 juni 2008 00:12

Äntligen har jag vuxit upp och skaffat mig ett jobb. Ska bli skönt att slippa vara luspank dagarna i ända (något som jag antagligen kommer vara ändå).

Lyckades inte sälja något idag dock, men det blir säkert bättre.

   Lite tråkigt är det allt att jag inte kommer att ha lika mycket fritid som när jag går i skolan - fotbollsmatchen idag kunde jag till exempel inte gå på. Men jag har tagit ledigt några onsdagar framöver, samt imorgon, så det blir ju kung! ^__^


   Jag har blivit förkyld, och har lite feber också. Jag har ingen aning om hur det kan ha gått till, men jag tänker inte sitta hemma bara för det (just nu gör jag det, dock)! Man lever bara tills man dör.


   Shit, jag saknar verkligen att ha en dator... Jag hade en massa Alice In Chains på den, samt Kultiration och annan underbar musik. Det enda jag har nu är ett fåtal skivor (de flesta är dock i Härnösand) samt min mp3 och Youtube de få gånger jag sitter vid en dator. Det suger verkligen, man är ganska handikappad utan en dator. Undrar hur det ska gå i sommar?

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards