Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Jua - 9 mars 2009 23:04

Var hemma från skolan idag - mådde inte så bra. Någon gång under min sömn mitt på dagen så ringde mamma. Eftersom jag fortfarande typ sov så minns jag inte så mycket av vad hon sade - men det var något i stil med att min mormor hade ramlat och mamma måste stanna och ta hand om henne, plus att lillebror har åkt hem till Härnösand själv, och att jag måste åka dit till honom. Men skulle jag åkt i dag eller i morgon? Don't remember, jag tror att jag skulle åka imorgon, så då gör jag det.


Men hur fan ska jag klara det? Jag kan inte åka hem till Härnösand varje dag, med möten och allt. Ska jag ta lillebror till Sundsvall? Han kanske kan bo här tills det blir bättre. Här finns det ju mat och så - det lär det inte göra hemma - och jag har inga pengar. Vad jag däremot har är ett skolkort han kan åka med. Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Either way så blir det ju trubbel, problem eller bara allmänt jobbigt. Varför måste val ha konsekvenser? Varför måste man göra tärda val hela tiden? Allt kommer väl gå åt helvete i alla fall, right?


But we'll stick together anyway.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Bloggande vänner

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards